Nantu à noi

Dongguan Tuoyuan Precision Machinery Co., Ltd. hè stata creata in 2016 è hà passatu a certificazione di u sistema di gestione di qualità ISO9001. Dapoi u 2016, hè impegnatu in servizii di fabricazione one-stop (saldatura di quadri, fabbricazione di lamiere, spruzzatura è trasfurmazioni CNC).

A cumpagnia copre una superficie totale di 5.000 metri quadrati, cù un capitale registratu di 10 milioni di yuan è un totale di 60 impiegati. U primu attellu si trova in u N ° 101, Strada Taixin Est, Comunità Xinguyong, Distrettu di Wanjiang, Cità di Dongguan. Hè impegnatu principalmente in l'elaborazione è l'assemblea di parti di precisione di apparecchiature di automazione non standard, è dinò in a cuncezzione è a produzzione di apparecchi di serraggio.
U secondu attellu si trova in Xiaohe Village, Daojiao Town, Dongguan City. Elabora principalmente u lettu di a macchina di taglio laser, piastra inferiore di grandi apparecchiature, piastra luce, piastra murale è quadru, alesatura, fresatura è macinazione, ecc. Ci sò 45 travagliadori di produzione, 6 dirigenti, 5 ingegneri è 4 ispettori di qualità.
L'attrezzatura principale hè u centru di lavorazione CNC: tornitura CNC, tornitura, fresatura, macinazione, ecc. Fresatura a cavalletto CNC grande, macinazione a cavalluccio, alesatrice CNC.