Notizie di l'industria

Requisiti tecnichi per l'usinamentu di parti è cumpunenti

2020-11-25

U prucessu di trasfurmazione di e parti hè u prucessu di cambià direttamente l'aspettu di e materie prime per renderli prudutti semifiniti o finiti. Stu prucessu hè chjamatu prucessu tecnologicu. Hè u puntu di riferimentu per l'elaborazione di parti è l'elaborazione di parti meccaniche di precisione. U prucessu hè più cumplicatu.

I parametri di riferimentu di u prucessu di lavorazione di e parti meccaniche di precisione ponu esse divisi in categurie secondu i diversi prucessi: casting, fucinatura, stampatura, saldatura, trattamentu termicu, lavorazione, assemblea, ecc. Si riferisce à u termine generale di l'usinatura CNC di a parte è di l'assemblea di a macchina. prucessu. Altri cum'è a pulizia, l'ispezione, a manutenzione di l'attrezzatura, i sigilli d'oliu, ecc. Sò solu prucessi ausiliari. U metudu di girata cambia e proprietà di a superficia di e materie prime o di i prudutti semifiniti. U prucessu di lavorazione CNC in l'industria hè u prucessu principale.

Trasfurmazione di i contorni di e parti

1. A tolleranza di forma micca marcata deve risponde à i requisiti di GB1184-80.
2. A deviazione ammissibile di dimensione di lunghezza non marcata hè ± 0,5 mm.
3. Nisun raghju di filettu R5.
4. Tutti i chjappi micca riempiti sò C2.
5. L'angulu acutu hè ottusu.
6. U bordu acutu hè sordu, è a bavura è u lampu sò rimossi.

 Trattamentu di superficia di e parti

1. Ùn ci deve esse micca graffi, abrasioni è altri difetti chì danneghjanu a superficia di a parte.
2. A superficia di u filu trattatu ùn hè micca permessu di avè difetti cum'è pelle nera, sbocchi, buttoni aleatorii è bavure. Prima di pitturà a superficia di tutte e parti d'acciaiu chì devenu esse verniciate, a ruggine, a scala di l'ossidu, u grassu, a polvere, a terra, u sale è a terra devenu esse rimossi.
3. Prima di a rimozione di ruggine, aduprate solvente organicu, lisciu, emulsificante, vapore, ecc.
4. L'intervallu di tempu trà a superficia da ricopre da una granata di colpi o da una sbrugliatura manuale è u rivestimentu di prima ùn deve esse più di 6h.
5. E superfici di e parti rivettatrici in cuntattu trà elle devenu esse dipinte cù vernice anti-ruggine cù un spessore di 30-40 µm prima di cunnessione. I bordi di u ventu duveranu esse sigillati cù vernice, stucca o adesivo. U primer dannighjatu da trasfurmazione o saldatura deve esse ripintu.

A scelta di l'attrezzatura deve esse ancu ragionevole è precisa. A sgrossatura deve esse effettuata nantu à una macchina utensile à alta potenza, perchè u so scopu principale hè di taglià a maiò parte di l'indennità di lavorazione, è i requisiti di precisione ùn sò micca cusì alti. Tuttavia, per a trasfurmazione fine, sò necessarie macchine utensili di alta precisione per a trasfurmazione. Una scelta ragiunevule di macchine utensili pò micca solu assicurà l'accuratezza di a trasfurmazione, ma ancu allargà a vita di serviziu di a macchina.

I benchmarks di prucessu per l'elaborazione di parti meccaniche di precisione includenu benchmarks di posizionamentu, chì sò aduprati da torni o apparecchi quandu si usanu nantu à un tornu CNC. Benchmark di Misurazione, questu benchmark di solitu si riferisce à e dimensioni o à i standard di situazione chì devenu esse osservati durante l'ispezione. Datum di assemblea, questu datum si riferisce di solitu à u standard di posizione di e parti durante u prucessu di assemblea.